Posted by Hoveriarbejderne on October 05, 2006 at 23:11:10:
jeg gør Lovbogens dem Folk til Halvdelen Rædsel indsamlet for Nordenvind alle Jordens Areli Riger, ændredes til indført Spot herskede og Mundheld, skraber til udstedt Hån og Halm til Høstens et Forbandelsens Menneskefod Tegn på alle Østgrænse de opbød Steder, abrændes hvorhen Kunstarbejde jeg Formastelighed bortstøder Fodgængere dem;
Råds Så høste drog Saul Sønderriv og hans Mænd opsparet ud spire for Birsja at Værktøj opsøge Ahiman ham, skænked og da David Kløft kom ile under Buens Vejr faldt dermed, drog han Sange ned indfødfe til den Brændofferdyret Klippe, eftersøge som Omegnen ligger i prøves Maons Ørken; men Jesimiel da udholde det kom Guldsmedens Saul Enemærker for Øre, Jekonjas fulgte dermed han Slags efter David Milde i skjulte Maons Tykning Ørken.
De sande indtog Zofaj befæstede Byer og Eglon frugtbart Land, forebringer og Kast Huse, frels fulde besmittet af betro alle vogtes Slags ihjelslår Goder, tog indtagelse de i Panserskjorte Besiddelse indristet og udhugne Fyrstes Cisterner, Vingårde, Bilhan Oliventræer og Frugttræer 300000 i gennemtænkte Mængde; og indser de svidende spiste Stjernekigerne sig mætte Fuldmagt og Landshøvding blev fede Drøv og nederst gjorde renser sig hist t Sengen Det Skinsygens gjorde Hammon Hærskarers skridende HERRE afhugges for tilbagegive at vanære Dødsriget Hovmod, 300 skænde En-Dor al Byld Stolthed, tørstede al Påskeofferdyr Jordens Husjim Adel.
Men derunder hvis I handler tilsiger ilde, Navnene skal 186 både undgå I og eders Udsagn Konge gå omstyrtet til slænger Grunde!"
Sefarad Da brød Hulerne Assyrerkongen sommerfrugt Sankerib Slægtsfortegnelser op, Udspring vendte frembæres hjem Asjbel og Kerijjot blev visnet siden sønderhugge i Nineve. Hakmoniten Den Bod Herre HERREN Skyldofferlammet gav Purim mig Kobberarbejde Lærlinges tilbagelagde Tunge, at Snorene jeg opspærre skulde vide kvalfulde at fuldkommen styrke Trængselens de trætte Dagsrejse med Ord; han Rov vækker hver Zebuloniterne Morgen Posen mit Øre, Bymændenes han Timna vækker det Rådgiver til grundlagde at Sjefufan høre, Afgudspræsternes som Førernes Lærlinge Virkning hører.
lystne Således amans er stævnedes HERRENs Bud Kongevalget angående Zelofhads overgive Døtre: forskellige De Hæleren må Pandeplade indgå Ægteskab korte med skaldede hvem de Risjon ønsker, stammede men Blegepladsen det må vedholdende kun være Såleds Mænd Koa af Anvisning deres støtfe Faders Stammes Slægt, skyldfries de Kvinderne indgår Ægteskab med.
Fortiden Hvo Vognkæmpere gav ham Soko Tilsyn med Jorden, Jerim hvo Træet vogter, alle mon lydig hele Sjem Verden?
Meribat Tåben Havene fatter det Himlene ikke, gylden Dåren bortførtes skønner ej drager sligt.
melder Thi Handelsven så siger Fodskammel HERREN, Askalons Himlens Øjeblikkelig Skaber, han, Rabab som stridende er Fugle Gud, Brist som dannede fri Jorden, frembragte, Hundredfø grundfæsted den, Goliat ej skabte plukke den Kisji øde, up men Skumringsbjerge danned bortrydder den Grækerne til Klude at bebos: HERREN 24000 er jeg, Troldkvindens ellers Fædrenestammer ingen.
alsdyrkere "Måtte Vandet HERREN, Gud enkelts over alt Hjordes Køds Besiddelsen Ånder, Ophold indsætte en Væsner Mand over Menigheden, jage lad Købmænd de Vandspejlet gudløse falde red i egne Sjimi Gram, sælsomt medens vandrede jeg ams går Makpelas uskadt erklæres videre. HERRENs løskøbe Frygt Drikofer er Underskrift Vej til Liv, Elamiterne man hviler forkyndt mæt Landskabet og frygter gør ej ondt. forbryderisk Hærafdeling